awram

المعهد القومى للأورام بفم الخليج يتلقى التبرعات على حساب 777 البنك الأهلى المصرى , أما مشروع إنشاء المعهد الجديد بمدينة 6 أكتوبر حساب 500 500 البنك الأهلى و بنك مصر . صفحة المعهد على الفيس بوك هنا

copyright

Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool
ايها الطائرين و الله منورين يلا دوسوا اشتراك و خليكوا موجودين و ده حسابى فى تويتر خليكوا متابعين

الأربعاء، 15 سبتمبر 2010

غناوى العيد


زمااااااااااااان و انا صغير كنت بحب اوى العيد عشان الاغانى بتاعته
من اهم الاغانى بتاعت العيد اللى كنت بحبها و انا صغير هى اغنية اهلا اهلا بالعيد مرحب مرحب بالعيد لصفاء ابو السعود
من غير ما تلفوا اهيه


بس اللى كنت بعشقها جدااااااااااااااااا هى اغية هنعيد بتاعت ياسمسن عبد العزيز
و كنت بحب اوى حتة هنعيد انا و انت و هى و العيلة هتدينا عدية نشترى بالاين هيه هيه و كمان طراطير هيه هيه بالونة جنان فى الهوا بتطيييير

و دى بقة بدل ما تلفوا خدوها من قصيرها ملهاش اى اثر على النت مسحت الشبكة العنكبوتية خيط خيط مع الاسف

بس دلوقتى بقيت بميل اكتر لاغنية يا ليلة العيد لام كلثوم و اهيه المرة دى


كل سنة بقى و انتوااااااااا طيبيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين

هناك تعليقان (2):

  1. أغنية صفاء أبو السعود فعلاً من اكتر الأغاني اللي بحبها في العيد .. وخصوصاً لما بسمعها عالصبح بدري مع اكل الكحك والبسكوت والبيتيفور وكوباية الشاي بلبن او النسكافيه .. :)

    رجعتني اسبوع لورا تاني :d

    وأغنية ام كلثوم اول مره اركز فيها وانا بسمعها العيد ده تاني يوم .. عجبتني فعلاً :)

    كل سنه وانت طيب .. مليش ذنب بقى انت اللي عامل البوست متأخر .. :) :)

    ردحذف
  2. كانوا زمان بيجيبوا الاغانى دى على التلفزيون طول ايام العيد
    كانت ايام حلوة

    ردحذف

عبرنى شكرا :)