awram

المعهد القومى للأورام بفم الخليج يتلقى التبرعات على حساب 777 البنك الأهلى المصرى , أما مشروع إنشاء المعهد الجديد بمدينة 6 أكتوبر حساب 500 500 البنك الأهلى و بنك مصر . صفحة المعهد على الفيس بوك هنا

copyright

Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool
ايها الطائرين و الله منورين يلا دوسوا اشتراك و خليكوا موجودين و ده حسابى فى تويتر خليكوا متابعين

الخميس، 30 سبتمبر 2010

الشوراع حواديت


الشوارع حواديت
حواديه الحب فيها
وحودايه...عفاريت
اسمعي يا حلوة لما اضحكك

الشارع دا كنا ساكنين فيه زمان
كل يوم يضيق زيادة عن ما كان
اصبح الآن بعد ما كبرنا عليه
زي بطن الأم مالناش فيه مكان

رائعة صلاح جاهين و هانى شنودة و فرقة المصريين

لقيت الاغنية دى اللى كنت بسمع ماما بتغنيها زمان و عمر لحنها ما فارق خيالى قلت اجيبلكم لينك الفيديو اللى واحد فنان عمله



على فكرة اشعر اغنية عملتها فرقة المصريين هى افنية متفتكروش يا بنات ان الجواز راحة

هناك 3 تعليقات:

  1. ياااااااااااه سبقتنى ... كنت ناوية أكتب عنها قريب .

    تحفة بموت فيها . على فكرة كانت تتر فيلم الحريف بتاع محمد خان

    ردحذف
  2. القلوب عند بعضها يا نور
    انا بحبها اوى بحسها كئيبة و انا بحب الكابة اوى :)
    بس عمرى ما شفت الفيلم

    ردحذف
  3. معلش تعليق متأخر

    بس أنا جيت هنا بالصدفة و كانت صدفة سعيدة

    على فكرة أنا اللي عملت الفيديو الفقير ده

    مدونتك جميلة و تلقائية

    ردحذف

عبرنى شكرا :)