awram

المعهد القومى للأورام بفم الخليج يتلقى التبرعات على حساب 777 البنك الأهلى المصرى , أما مشروع إنشاء المعهد الجديد بمدينة 6 أكتوبر حساب 500 500 البنك الأهلى و بنك مصر . صفحة المعهد على الفيس بوك هنا

copyright

Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool
ايها الطائرين و الله منورين يلا دوسوا اشتراك و خليكوا موجودين و ده حسابى فى تويتر خليكوا متابعين

الاثنين، 4 يوليو 2011

تدوينة مهمة بس غريبة و عجيبة !!

ازيكم ؟؟
تدوينة النهاردة معمولة مخصوص عشان اعرف الى اين تذهبون , بس مش هذا المساء , عموما , محدش بيدخل يسلم عليا ليه ؟؟ :(((
انا زوعلان منكم خالص مالص و موتضايق !!
و بالنسبة للتويتر ينفع الغرب يبقى عاملينلى فولو و انتم يا قراء مدونتى الاعزاء محدش فيكوا بيعبرنى :)))
يلا فولو مى

و اشوفكم فى تدوينة بكرة اليومية

هناك 4 تعليقات:

  1. أكرم يا رب تكون عملت حلو في إمتحاناتك :)
    بص بقى التدوين اليومي خلص كان شهر يونيو و مع ذلك هتابعك طالما قررت تبدأ فيه أما موضوع تويتر ده فاعذرني أنا مش نشيطه فيه و لا حتى على الفيس وقتي يادوب قد البلوجر:)
    في إنتظارك دائماً


    شيرين سامي

    ردحذف
  2. شيرين , انا عارف ان التدوين اليومى خلص , بس انا كنت واعدكم انى هدون كل يوم و عشان الامتحانات معرفتش ادون فقررت ابدأ حملتى الخاصة ادون لوحدى كل يوم :)))
    ربنا يعينك

    ردحذف
  3. يا نهار
    أبيض

    و لا يهمك يا اكرم

    عموماً انا مش بحب لا تويتر و لا الفيس

    بس بتابع المدونات

    اوعى تزعل يا كرومااااااا (:

    (:

    ردحذف
  4. ههههههههههههههههههههههههه

    وانت رايح فين ؟؟

    ردحذف

عبرنى شكرا :)