awram

المعهد القومى للأورام بفم الخليج يتلقى التبرعات على حساب 777 البنك الأهلى المصرى , أما مشروع إنشاء المعهد الجديد بمدينة 6 أكتوبر حساب 500 500 البنك الأهلى و بنك مصر . صفحة المعهد على الفيس بوك هنا

copyright

Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool
ايها الطائرين و الله منورين يلا دوسوا اشتراك و خليكوا موجودين و ده حسابى فى تويتر خليكوا متابعين

السبت، 14 مايو 2011

اليكى !!

لأجلك يا مدينة الصلاة أصلي
لأجلك يا بهية المساكن يا زهرة المدائن
يا قدس يا قدس يا مدينة الصلاة اصلي
عيوننا إليك ترحل كل يوم
تدور في أروقة المعابد
تعانق الكنائس القديمة
و تمسح الحزن عن المساجد

الى القدس .... سيأتى يوما نغنى فيه نسم علينا الهوى


هناك 5 تعليقات:

  1. سبحان الله ...انا كنت لسه بسمع الاغنيه دى امبارح!!!...كنت حاطه سماعات الموبايل فى ودنى و انا فى الاتوبيس و اول ما جت حته "لن يغلق باب مديتنا فانا ذاهبه لاصلى " لاقيت نفسى اتحمست و الناس خدت بالها و كانت هتبقى فضيحه....هههههههههه

    ردحذف
  2. أنا بموت فى الأغنية دى

    أن شاء الله كدة ربنا يدخلنا القدس قريب

    (:

    أن شاء الله

    ردحذف
  3. دودى
    انا كتير برضو بتاثر و اهلى يبصوا و يتريقوا و انا مش واخد بالى و فى الشارع بغنى بصوت عالى و بكلم نفسى عاادى جميعنا مرضى يا عزيزتى :))) منورة

    ردحذف
  4. رامى انا تذكرت فجاة انى نسيت اكتب انها بمناسبة ذكرى النكبة :)))))))
    و انا كمان بحب الاغنية اوى
    منور

    ردحذف
  5. القدس اسلامية.. القدس بلاد المسلمين .. انها بلادنا .. نعم بلادنا ...
    نعم ..القدس لنا وستظل لنا ... والصهاينة سيرحلون من اراضينا...
    هذا شيء اكيد

    ردحذف

عبرنى شكرا :)